דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטי יוקרה לא רק לעשירים בלבד 

מאת    [ 19/05/2013 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1996 פעמים ]

רהיטי יוקרה לא רק לעשירים בלבד

אכן , עלותם של רהיטים מעוצבים, רהיטי יוקרה, גבוהה יותר מזו של רהיטים זולים ופשוטים, אולם כולנו חווינו לפחות פעם אחת בחיינו את האמרה: "מה שזול עולה ביוקר". במקרה של רהיטים מעוצבים אין פשוט וקל להסביר זאת: רהיטי יוקרה , בנויים באופן כזה שאמור לשרת אתכם לטווח ארוך, בין אתם חיים בגפכם, בין אם אתם חיים בזוג, ובין אם אתם מטופלים בילדים קטנים ואולי גם בחיות מחמד. כל הרעיון העומד מאחורי תכנון ועיצוב של רהיטי יוקרה הוא שיוקרה או לא, על הרהיט להיות שימושי ועמיד לאורך זמן. רהיט שדורש מכם להשתמש בו כמה שפחות על מנת שיישאר בעל מראה חדש ונקי, דורש מכם לשרת אותו במקום שהוא ישרת אתכם. וזה הלא אבסורד ממדרגה ראשונה!

רהיטים מעוצבים – השקעה לטווח ארוך.

כמה פעמים רכשתם רהיט זול ונתבקשתם להחליף אותו בחדש עקב עמידות לקויה? לכן, יש מקרים בהם מה שרוכשים בזול עולה לנו, בסופו של דבר, ביוקר. מוטב להשקיע ברהיט אותו אתם באמת אוהבים, רהיט שמוצא חן בעיניכם, רהיט שאתם יודעים שתיהנו ממנו במשך שנים רבות, מאשר לרכוש רהיט זול שיתפרק או ידהה או יתקלף לאחר פרק זמן קצר. אין דבר יותר מתסכל מאשר לבחור רהיט, לשלם עבורו, ולהתאכזב ממנו- ללא קשר, אגב, לעלות שלו. רהיטים מעוצבים מבטיחים לכם שעוגמת נפש מסוג זה לא תהיה מנת חלקכם.

ריהוט מעוצב משלב פרמטרים שונים על מנת להגיע לתוצאה הסופית הרצויה: רהיטי יוקרה איכותיים. אדריכלים ומעצבי פנים מתכננים בקפידה רהיטי יוקרה למטרות שימוש ממושכות, תוך לקיחת בחשבון את הדינאמיקה של הבית, את מטרת הרהיט, את שינויי מגז האוויר ועוד. לכן, חומרי הגלם מהם עשויים רהיטים מעוצבים הם מהמשובחים ביותר. עץ משובח, בדים חזקים ועמידים, קלים לניקוי (כביסים או דוחי כתמים), עור מאיכות גבוהה שלא ידהה או יתקלף גם לאחר שימוש ממושך ועוד. מי שעוסק בתחום עיצוב רהיטים יודע כי הרבה פעמים הסוד טמון בפרטים הקטנים. לכן, רהיטים יוקרתיים מעוצבים בקפידה עד לאחרון הפרטים. למשל, פינת אוכל שניתן להאריך אותה, בנויה באופן כזה כי פעולת ההארכה מתבצעת ללא כל מאמץ ללא קשר לגילכם, בניגוד לפינת אוכל פשוטה וזולה, שהרבה פעמים דורשת כמה זוגות ידיי לצורך ביצוע פעולת הארכה הזו. הוא הדבר גם בנוגע לניידות הרהיט. אמנם בדרך כלל מדובר ברהיטים שלא מיועדים לניידות ברחבי הבית :סלון, פינת אוכל, חדרי שינה ועוד, ובכל זאת רהיטים מעוצבים בנויים באופן כזה שאם תרצו להזיז אותם, ולו רק לצרכי ניקיון יסודי של הבית, תוכלו לעשות זאת בקלות, ומבלי להזיק לרצפות הבית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב